Interaktywna kostka - Muzyczna Farma

KA10603-GB

4892493106170

K's Kids

Dostępność:

Dostawa od:
0,00 zł
z VAT

10 Przedmioty

97,90 zł brutto

Opis produktu

Barwna i interaktywna kostka, która zachwyci Twojego maluszka.

  • bogactwo kolorów stymuluje zmysł wzroku
  • faktura materiału pobudza zmysł dotyku
  • naciskanie ścianek kostki powoduje aktywowanie dźwięków - odgłosy zwierzątek
  • dodatkowe elementy to lusterko, gryzak i tasiemki z supełkami

 

Marka K's Kids stworzyła Trójkąt Umiejętności, który wskazuje jakie umiejętności rozwija dziecko bawiąc się daną zabawką. Walory zabawek podzielono na wspierające rozwój fizyczny, poznawczy oraz społeczny. 

Zabawka Jestem Szefem - Dinozaur z piłeczkami wspiera:

1. Rozwój fizyczny

  • zmysły – naciskając na ścianki kostki dziecko usłyszy głosy, jakie wydają zwierzątka, dodatkowo zabawka zawiera różne "szeleszczące" elementy, co rozwija zmysł słuchu, oprócz tego maluszek może badać struktury materiału i bawić się grzechotką rozwijając zmysł dotyku, a różnorodne barwy stymulują wzrok
  • motoryka mała – łapanie rączką mniejszych elementów kostki to świetny sposób na rozwinięcie ruchów precyzyjnych
  • motoryka duża jest rozwijana, gdy dziecko chwyta kostkę za uchwyt i kołysze zabawką, jak również podczas zabawy w rzucanie i łapanie

 

2. Rozwój poznawczy

  • umiejętności logiczne – naciskając na ściankę kostki z obrazkiem kaczki dziecko usłyszy "kwa kwa", naciskając na krowę usłyszy "moo" - pozwoli to rozwinąć myślenie przyczynowo-skutkowe maluszka
  • umiejętności językowe - dźwięki jakie wydaje kostka uczy dziecko ich rozróżniania - baran robi "bee", świnka "chrum chrum"
     

3. Rozwój społeczny

  • emocje - kostka może towarzyszyć dziecko cały dzień, tym samym przywiązując się do niej emocjonalnie
  • poczucie własnej wartości maluch kształtuje obserwując swe odbicie w lusterku 
  • komunikowanie się dziecko rozwija w czasie zabawy w rzucanie i łapanie zabawki z innymi osobami
     

Etap 1 (0-12m)

Cel: Nauka słuchania - reakcja na dźwięki.
Metoda: Naciśnij na nos zwierzęcia by uaktywnić dźwięk. Następnie obserwuj czy dziecko reaguje na dźwięk i odwraca się w jego stronę. To ćwiczenie  kształtuje umiejętność słuchania i skupiania uwagi.

Cel: Stymulacja zmysłów - dotykanie różnych tekstur.
Metoda: Kostka stworzona jest z róznych tekstur. Zachęć dziecko do dotykania ich oraz do ssania gryzaka.

Cel: Ćwiczenie motoryki małej - chwytanie i ściskanie.
Metoda: Kostka posiada wiele elementów szeleszczących. Zachęć dziecko do chwytania tych elementów zarówno prawą jak i lewą ręką.

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej - kołysanie.
Metoda: Kostka posiada delikatny uchwyt, bardzo łatwy do trzymania. Zachęć dziecko do chwycenia kostki i kołysania nią.

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej - raczkowanie za dźwiękiem.
Metoda: Naciśnij na nos zwierzęcia by uaktywnić dźwięk. Następnie umieść kostkę przed dzieckiem i zachęć by raczkowało za kostką.

Cel: Rozwijanie samoświadomości za pomocą lusterka.
Metoda: Zachęć dziecko do obserwowania i rozpoznawania swojego odbicia w lusterku. Dzięki temu dziecko kształtuje swój własny wizerunek.

Etap 2 (6-18m)

Cel: Nauka dźwięków wydawanych przez zwierzęta.
Metoda: Spytaj dziecko, jaki dźwięk wydaje konkretne zwierzę. Następnie zachęć dziecko do naciśnięcia na nos zwierzęcia by uaktywnić prawidłowy dźwięk.

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej - rzucanie.
Metoda: Zachęć dziecko do rzucania kostki. To ćwiczenie kształtuje motorykę dużą dziecka.

Cel: Nauka zwierząt i ich części ciała.
Metoda: Użyj grafik zwierząt na kostkach by nauczyć dziecko rozróżniania zwierząt i ich części ciała.

Cel: Wskazywanie częsci ciałą zwierząt.
Metoda: Wypowiedz część ciała. Następnie zachęć dziecko do wskazania jej na grafice zwierzącia.

Cel: Nauka kolorów.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania kolorów posługując się grafikami zwierząt na kostce.

Cel: Wskazywanie kolorów.
Metoda: Wypowiedz kolor i zachęć dziecko do wskazania go na kostce.


Etap 3 (12-24m)

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej i pamięci - rzucanie i nazywanie zwierząt.
Metoda: Pozwól dziecku toczyć kostkę po ziemi. Zachęć dziecko do nazwania zwierzęcia, które znajduje się na górze po zatrzymaniu się kostki.

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej - chwytanie.
Metoda: Użyj kostki do zabawy w rzucanie i chwytanie.

Cel: Ćwiczenie słuchania i kształtowanie pamięci - wskazanie nazwy zwierzęcia po usłyszeniu wydawanwgo przez niego dźwięku.
Metoda: Naciśnij na nos zwierzęcia by wydało dźwięk. Następnie zachęć dziecko to odgadnięcia, do jakiego zwierzęcia należy usłyszany dźwięk.

Opinie

Ocena 
2017-07-27

Kolejeny udany zakup

podobne do Potworów w Tokio, fajna zabawa.

    Oceń produkt

    Napisz opinię

    Interaktywna kostka - Muzyczna Farma

    Interaktywna kostka - Muzyczna Farma

    Inne w tej kategorii